Tüp bebek tedavi̇ süreci̇nde i̇kli̇ma hocaya doktorumun tavsi̇yesi̇yesi̇ üzeri̇ne başvurdum. onunla bi̇rli̇kte 20 kg verdi̇k ve tüp bebeğe gerek kalmadan kendi̇li̇ği̇nden hami̇le kaldim. hami̇leli̇k süreci̇nde de beni̇ taki̇p etti̇ ve sayesi̇nde sadece 9 kg alarak doğuma gi̇tti̇m. çok memnunum herkese tavsiye ederim.
